http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

Pomocne oraz Nowości

Pomocne - posty z informacjami, które mają na celu pomoc początkującym graczom.
Nowości - posty z nowościami, ciekawostkami i różnymi informacjami dotyczącymi howrse ;)
http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

wtorek, 8 maja 2012

Jak dodać obrazek w wiadomości lub na forum?

Tak jak w tytule: Jak dodać obrazek w wiadomości lub na forum? :)
To bardzo proste.Trzeba tylko skopiować ten tekst:
[img]LINK DO OBRAZKA[/img]
* LINK DO OBRAZKA : tutaj wpisujemy link do obrazka.
Link to adres strony który znajduje się nad zakładkami w naszej przeglądarce.

 Np. dla przykładu wykorzystam taki obrazek:
 http://www.digitalphoto.pl/foto_galeria/2394_2007-0005-horse.jpg 

A tutaj efekt końcowy (klik):

Tak samo działa to na forum.
W tym wątku umieszczona jest instrukcja jak umieścić własny obrazek na forum, co również tak samo działa na wiadomości: KLIKNIJ

Za znajomą, do której wysłałam wiadomość użyczyłam mojej dobrej kumpeli - Mynia294 ;)

Jeśli macie problem z umieszczeniem obrazka w wiadomości, piszcie!

3 komentarze:

  1. No ja nie wiem ale mi to nie działa:(Musze skopiować link do obrazka i wpisać to przecierz nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz skopiować link do obrazka i wpisać go tam gdzie jest napisane Link do obrazka.Oczywiście też usunąć.

      Usuń
  2. Jezu!!! Nie działa Nawet to! Jak Klikam "Zapisz Prezentacje" TO ten obraz MI SIĘ KASUJE! i nie moge wstawić! nwm czm! .-.

    OdpowiedzUsuń