http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

Pomocne oraz Nowości

Pomocne - posty z informacjami, które mają na celu pomoc początkującym graczom.
Nowości - posty z nowościami, ciekawostkami i różnymi informacjami dotyczącymi howrse ;)
http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

wtorek, 8 maja 2012

Wywiad z..

Nadszedł "ten" czas ;D
Udało mi się zorganizować wywiad z .... Elune! ;)
Ma około 50 dni stażu, i ranking ogólny mniejszy niż 130!

PRZEJDŹMY DO WYWIADU..

  Ja: Jak trafiłaś na howrse?
Elune: Przez córkę znajomych rodziców której daję lekcje rysunku :)


Ja: Do jakiego stopnia wciągnęła Cię ta gra, że w tak krótkim czasie udało Ci się odnieść taki sukces?
Elune: Sukces hehe ; P Ja ogólnie mam słabość do gier, szczególnie jak odkryję nową i fajną… Bardzo łatwo się wciągam. Zwykle jednak mój zapał stygnie po jakimś czasie i gra mi się nudzi.. Nie mówię że tak nie będzie z Howrse, ale musze przyznać że już dosyć długo zabawiałam, więc kto wie, może nie ;) Na początku spędzałam tutaj mniej czasu, ale teraz zdarza mi się i po kilka godzin dziennie. Zwykle jednak po prostu wielokrotnie zaglądam na howrse w ciągu dnia, by ogarnąć wiadomości, sprzedaże itp. :)


Ja: Cały wolny czas poświęcasz grze howrse?
Elune: Nie, zdecydowanie nie : ) Mam bardzo dużo zainteresowań, a i nigdy nie przekładam komputera nad znajomych, więc np. zwykle w piątki i soboty wieczór mnie nie ma. Teraz też pogoda się robi ładna, więc będzie mnie jeszcze mniej na Howrse : P Przez ostatnie 2 tygodnie spędziłam na stronie sporo czasu, przez to że muszę się uczyć do egzaminu, także podczas przerw od nauki, które są za krótkie by zrobić coś konkretnego, przesiaduję właśnie na Howrse : P


Ja: Czy debiut odniosłaś dzięki przesłaniu rzeczy z CR, koni, equus, kuponów itp. ze starego konta, na to, aktualne? 
Elune: To moje pierwsze konto, więc nie : ) Co prawda ze dwa już założyłam, ale jedno gdzieś ponad pół roku temu i w ogóle nie zaskoczyłam(nawet nie pamiętam loginu, a właściwie po pierwszym zalogowaniu już tam nigdy nie zajrzałam), a drugie tuż przed obecnym, ale na internationalu, jednak tam nie skończyłam nawet samouczka.


Ja: Czy kupony są dla Ciebie niezbędne i kupujesz je "nałogowo"?
Elune: Co to to nie : P ale na początku gry kupiłam sobie parę, na klucz biznesowy, na przerobienie na eq i na parę rogów. Do tego zdarza mi się dokupować na różne promocje, np. na RO w wędrownych i na dzikiego. Na szczęście mam kartę internetową (uzupełnienie normalnej bankowej), która udaje kredytówkę i mogę kupować kupony po najniższej stawce :)


 Ja: Nie wolałabyś wydać pieniędzy, które włożyłaś w grę na coś innego?
Elune: Nie, w końcu to nie tak że wydaję na to całe oszczędności : P porównałabym to bardziej to kupowania batoników, nie będę sobie robić wyrzutów że nie dałam tych kilku złotych np. na jakąś akcję charytatywną ; P Każdy ma w końcu prawdo do przyjemności.


 Ja: Dostajesz dużo zaproszeń i wiadomości typu "gratulacje" od nieznanych osób? Jak na nie reagujesz?
Elune: Nie tak znowu dużo, ale tak dostaję : P Na początku gry byłam w ogóle posądzana kilkakrotnie o oszustwo, multikonto itp.


Ja: Zdarzyły się włamania na twoje konto? Odniosłaś duże straty?
Elune: Nie zdarzyło mi się żadne, dzięki bogu. Ale zdarzyło mi się oszustwo sittera, który najpierw był milutki, pierwszy dzień pracował wzorowo, na drugi dzień przychodzę. . A w hodowli bałagan, najlepsze konie martwe, PD, CR nie ma… Na szczęście dzięki pomocy, przede wszystkim –monaliza75- i kilku osobom, którym opowiedziała ona o moim problemie szybko się pozbierałam (dostałam w sumie 23 puszki od innych graczy :) )


Ja: Jakim osobom na howrse nie ufasz, starasz się nie robić z nimi interesów, jednym słowem jakich osób unikasz? 
Elune: „dzieciaków”, osób z niskim stażem, z niską karmą i takimi którzy ogólnie z rozmowy wydają się podejrzani. Do tego jeszcze nigdy nie wystawiłam pierwsza, więc nigdy nie zostałam oszukana.


Ja: Jakie konie na howrse hodujesz? Dlaczego wybrałaś akurat te?
Elune: Coby Irlandzkie Nie wiem dlaczego akurat one, jak je zobaczyłam na Howrse to pomyślałam „ejku jakie ładne kucyki” dopiero potem poczytałam, że to wcale nie kucyki, a wręcz przeciwnie ; P a na początku hodowałam araby, jednak są one tak popularne że uznałam to za bez sens. Nie dało się nawet sprzedać źrebaka z wysokim PG za więcej niż kilka tysięcy. A no i próbowałam z arabskimi rogami, jednak od początku gry na chyba ponad 20 źrebaków urodził mi się jeden róg xd Chociaż ostatnio w ogóle nie zaglądam do moich Cobów : ( ale wrócę do hodowli jak już zajmę sobie miejsce w pierwszej setce c: parę dni temu postanowiłam zabrać się za ranking, wcześniej powiem szczerze był to efekt uboczny mojej hodowli, kolekcji koni ze ZJ itp. ; P


Ja: Dasz może jakąś radę czytelnikom "na sukces"?
Elune: No „sukces” to i tak dużo powiedziane ; P Hmm… Przede wszystkim nie bójcie się kontaktu z innymi graczami, a w rozmowie bądźcie kulturalni. To podstawa. Zdecydowanie nie byłabym „tak daleko w grze” gdybym siedziała cicho na swoim koncie interesując się tylko własnymi sprawami..

Ja: W jaki sposób można dość łatwo zdobyć equus? Masz jakiś patent, który poleciłabyś naszym czytelnikom?
Elune: Mam ich nawet kilka, jednak wiadomo, tajemnica zawodowa ; P Mogę jedynie polecić.. polowanie na sprzedażach. Nie tylko przyniesie wam to tony eq, ale kolekcjonerom maści ZJ w śmiesznych cenach, hodowcom rogów rożki prawie za darmo, a osobom poszukujących koni z umiejętnościami, takie właśnie wierzchowce bardzo okazyjnie. Trzeba po prostu siedzieć na sprzedażach i odświeżać, a gdy pojawi się jakaś okazja być bardzo szybkim (i tu jeszcze raz podkreślę – BARDZO) i koń ze SZJ za 500 eq będzie twój :)

Myślę że wywiad okazał się pomocny.
W razie konkretniejszych pytań do Elune - mogę do niej napisać, jeśli będzie miała dobry humor  to może odpowie ;)

2 komentarze:

  1. Tutaj (co do "polowań" na bezpośrednich) Elune ma rację,ja w ten sam sposób kupiłam o dziwo jednorożca z Diamentowym Jabłkiem od gracza co usuwał konto,ducha oraz parę innych wartościowych koni dzięki którym po odsprzedaniu się wybiłam w górę.Sama osobiści podziwiam Elune za grę i mam nadzieję że nikt więcej jej nie oszuka gdyż wiem jak duże mogą być straty,zwłaszcza w hodowli.

    UH Unicorn Horses

    OdpowiedzUsuń
  2. Polowania na sprzedażach to dobry pomysł. Ja dorwałam raz konia z UM ok. 1150 (w czasach gdy takie UM były największe) za 11 000eq =3 Ach te stare dzieje
    Olga12

    OdpowiedzUsuń