http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

Pomocne oraz Nowości

Pomocne - posty z informacjami, które mają na celu pomoc początkującym graczom.
Nowości - posty z nowościami, ciekawostkami i różnymi informacjami dotyczącymi howrse ;)
http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

czwartek, 10 maja 2012

Notka organizacyjna

Ta notka będzie poświęcona organizacji oraz mam dla was kilka zapowiedzi ;)
A więc dodałam dziś nową podstronę o koniach boskich i specjalnych ;) KLIKNIJ BY OBEJRZEĆ
Podstrony umieszczone są zaraz pod nagłówkiem bloga, aktualnie znajdują się na nim takie tematy jak:
          Kliknij w wybrany tekst aby przejść na daną stronę
W najbliższym czasie postaram się również zrobić coś o mojej grafice, czyli oferty jakie oferuje związane z grafiką, oraz postaram się dodać w tejże notce kilka darmowych avatarów ;)
Chciałabym powiadomić was, że moja kochana Elune ma bardzo twórczą wyobraźnię, i zaproponowała mi że zrobi komiksowy poradnik na mego bloga, za mniej więcej jakie ceny kupować dane konie ;D
Będą tam umieszczone nasze charakterystyczne znaki - kociak w okularach będzie reprezentował Elune (na podstawie avataru), a kucyk mnie, lovelovely (również na postawie avataru) :)
Także mam nadzieje że się wam spodoba, ale to niebawem...
Edit: Reszta postu została usunięta ze względu na "starą datę" :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz