http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

Pomocne oraz Nowości

Pomocne - posty z informacjami, które mają na celu pomoc początkującym graczom.
Nowości - posty z nowościami, ciekawostkami i różnymi informacjami dotyczącymi howrse ;)
http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

środa, 20 czerwca 2012

Nowe rasy jednorożców!

http://www.howrse.com/media/equideo/image/chevaux/licornes/mustang/bkt-sbl-grand.png?izosd4568dRgb2edbkj 
W pinacie numer 9 możemy zdobyć jednorożca, zarówno starej rasy jak i nowych, unikalnych! Są to knabstrupy, nokoty, mustangi oraz angloaraby shagya. Płeć oraz rasa niestety jest losowa :(
A wam jakiej rasy udało się zdobyć rożka? ;)

10 komentarzy:

  1. To super! Niestety ja nie zdobyłam nowej rasy Mam Walmijskiego kuca górskiego bardzo mi się podoba pomimo to jest Ogierkiem;)

    kamila847

    OdpowiedzUsuń
  2. Haa!!!! A ja zdobyłam mustanga! Szkoda tylko, że to ogierek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej, w następnej piniacie był piorun więc teraz jest klaczka <3

      Usuń
  3. ja nie znam tej rasy ale ta rasa to : Quarter Horse :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdobyła jednorożca pełnej krwi angielskiej klacz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja klaczkę kuca connemara (czyli moim zdaniem najgorszej rasy na howrse)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi osobiście udało się zdobyć klaczkę trakeńską, dla mnie ok ;)
    Szkoda, że nie wszystkim udaje się zdobyć nową rasę..

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dostałam ogiera rasy Knabstrup.~ Klaunia♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam fryzkę. Chciałam knabkę...

    OdpowiedzUsuń