http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

Pomocne oraz Nowości

Pomocne - posty z informacjami, które mają na celu pomoc początkującym graczom.
Nowości - posty z nowościami, ciekawostkami i różnymi informacjami dotyczącymi howrse ;)
http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

poniedziałek, 9 lipca 2012

Protest!

Postanowiłam poprzeć akcje z prostestem przeciwko howrse. Osobiście gra podoba mi się coraz mniej, i jestem całkowicie za. Oto bannery oraz avatary, które możecie umieścić na profilu. Akcja namawia do nie logowania się na howrse 12 lipca 2012 ;)

NIE ZALOGUJ SIĘ NA HOWRSE 12 LIPCA 2012! OGŁASZAMY PROTEST!

2 komentarze:

  1. POPIERAM AKCJE !! MOŻE I W GRZE MAM MAŁO STAŻU ALE GRAŁAM W TO JESZCZE W PAŹDZIERNIKU 2010ROKU ! PAMIĘTAM JAK BYŁO KIEDYŚ I CHCE ŻEBY TAK BYŁO ZNOWU!

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest głupie!
    1.my i tak nic w tym nie zdziałamy
    2. Ow nic nie zrobi gdyż on tylko te inormaccje nam przekazuje
    Wszyscy jesteś Ch@mami jeżeli się nie rejstrujecie!

    OdpowiedzUsuń