http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

Pomocne oraz Nowości

Pomocne - posty z informacjami, które mają na celu pomoc początkującym graczom.
Nowości - posty z nowościami, ciekawostkami i różnymi informacjami dotyczącymi howrse ;)
http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

czwartek, 26 lipca 2012

Przepraszam. :(

Wybaczcie, że tak długo nie pisałam. Po prostu rozpoczęły się wakacje i chciałam nieco ich użyć ;) W kolejnych dniach notki będą pojawiać się w związku z dość dużymi nowościami. Przepraszam. Osobiście jestem również rzadziej na samym howrse i komputerze, to nie tak, że nie chce dla was pisać.

Dużo nowości pojawiło się na howrse, nieprawdaż? 

Już od kilku dni jest u nas promocja z towarzyszami. Jak wam idzie? Ja za bardzo nie angażuje się w tą promocję, i tak nie uda mi się zdobyć nowego boskiego - jak każda, ta promocja nie wyjdzie nam bez używania kuponów.

24 lipca zostało otworzone Howrse Cup. Pochwalcie się osiągnięciami! Jeśli chcecie znajomych możecie również zareklamować się waszymi loginami na howrse cup :) 
Szczerze powiedziawszy nieco inaczej wyobrażałam sobie tą grę.. Jest baaaardzo czasochłonna i liczą się praktycznie tylko diamenty. Mnie to nie pociąga i chyba zostanę na tradycyjnym howrse. A co wy myślicie?

gify konie

2 komentarze:

  1. Zapraszam na mój profil na howrse cup :)
    Login jak zawsze, czyli lovelovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy byś chciała dołączyć do mojej drużyny na Howrse Cup, nazywa się Howrsiaki. Osoby, które nie należą do jakiejkolwiek drużyny, zapraszam do mojej, przyjmę każdego.
    horses13

    OdpowiedzUsuń