http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

Pomocne oraz Nowości

Pomocne - posty z informacjami, które mają na celu pomoc początkującym graczom.
Nowości - posty z nowościami, ciekawostkami i różnymi informacjami dotyczącymi howrse ;)
http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

czwartek, 12 lipca 2012

Skarby na howrse cup

W tej notce opisze skarby, które można zdobyć na howrse cup (można je zdobyć w Grand Prix).
 

Skarb Bogactwa
Dodaje 10.000 equus za zalogowanie się każdego dnia






 

Skarb nocy
Zmniejsza ilość snu, jaką potrzebują twoje konie o 1 godzinę.



Skarb Oźrebienia
Zmniejsza koszt reprodukcji o 10 %.


Skarb sprzedaży
Podwaja szansę na dokonanie sprzedaży.








Skarb mistrzostw
Drużyna gracz posiadającego ten skarb dostaje się automatycznie do Mistrzostw świata.








Skarb zawodów 
Daje premię dla koni na czas zawodów.
+15 do ujeżdżania
+15 do wytrzymałości 
+15 do prędkości


Dziękuje jednej z testerek gry, która chciała być anonimowa za informacje :)

10 komentarzy:

  1. przy podkowie i pucharze nie ma opisu

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież jest opis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie widzę opisu przy podkowie i pucharze!

      Usuń
  3. nawet nie wiesz jak mi tym pomogłaś :) na Howrse prowadzę spis różnych rzeczy i nie mogłem nigdzie znaleźć do nich opisu
    Na Howrse: Ogier12

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu przy podkowie i pucharze nie ma opisu?
    Na howrse jestem bejla.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie normalnie pokazuje.. A teraz? Zmieniłam trochę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu sikorka36, ja tam widzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie maa opisu!A może ktoś mi powie c tam jest napisane/???!!

    OdpowiedzUsuń
  8. jest opis -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja widzę opis ale jeśli ty nie to proszę:
    podkowa-Skarb sprzedaży
    Podwaja szansę na dokonanie sprzedaży.

    puchar-Skarb mistrzostw
    Drużyna gracz posiadającego ten skarb dostaje się automatycznie do Mistrzostw świata.
    Mam nadzieję, że pomogłam
    Kasiunia_99

    OdpowiedzUsuń