http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

Pomocne oraz Nowości

Pomocne - posty z informacjami, które mają na celu pomoc początkującym graczom.
Nowości - posty z nowościami, ciekawostkami i różnymi informacjami dotyczącymi howrse ;)
http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

czwartek, 16 sierpnia 2012

...

Przepraszam was za tą nude na blogu. Na howrse praktycznie nic się nie dzieje, nie tak jak kiedyś.. Notki pojawiają się sporadycznie, głównie dlatego że nie mam za bardzo czasu na siedzenie na komputerze, rozwijam swoją miłość do myszoskoczków oraz chyba za niedługo zrobię sobie przerwę na howrse. Dlaczego? Znudziło mi się. Jestem w stanie grać, ale po jakimś czasie muszę zrobić sobie przerwę i potem gdy wracam kółeczko się powtarza. Postaram się dołączyć do redaktorów jedną z moich przyjaciółek, by nie wiało nudą ale czy to mi się uda to się jeszcze okaże ;) 

Jak mijają wakacje? Dla mnie nie za świetnie, przez te wahania pogody załapałam się na przeziębienie. :p

5 komentarzy:

  1. Wiem teraz na Howrse nie ma co robić :/
    Wracaj szybko i zdrowa!
    Powodzenia z Myszoskoczkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taak.. Nuda ;(

      Dziękuje bardzo, ja natomiast życzę niezapomnianych, ostatnich dni wakacji! :)

      Usuń
  2. Rozwijasz miłość do myszoskoczków mówisz? Ja właśnie zarejestrowałam moją hodowlę chomików syryjskich za 14 euro.
    ~Rosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia życzę w hodowli syryjków, są prześliczne a z doświadczenia wiem, że również baardzo kochane :)

      Usuń
  3. Taak, co do myszoskoczków - zafascynowałam się, budowa terrarium trwa ;p Ale przed skoczkami do niego wprowadzi się mój kochany chomciak w podeszłym wieku ;) Dopiero po nim ewentualnie zabiorę się za hodowanie myszolków, na razie liczy się tylko on! :D Trochę się rozpisałam, wybaczcie ;)

    OdpowiedzUsuń