http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

Pomocne oraz Nowości

Pomocne - posty z informacjami, które mają na celu pomoc początkującym graczom.
Nowości - posty z nowościami, ciekawostkami i różnymi informacjami dotyczącymi howrse ;)
http://img26.imageshack.us/img26/2176/liniag.png

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Więcej o nowej promocji - plaży :)

Promocja z plażą zawitała dziś na internationalu, więc mogę podać wam kilka nowinek z nią związanych :) Główną nagrodą będzie dzikusek, którego opisałam notkę niżej. Mam dla was również niemiłą wieść.. Nie będą potrzebne pióra pegazów, więc jeśli ktoś zaczął robić zapasy (tak jak ja) to nieco się zawiedzie.. :(

NAGRODY

Dziennie będzie można zrobić 3 prezenty. Nagrody jakie będzie można zdobyć to:


Przedmioty

Przedmioty będzie można zdobyć:
Ściągając rogi ze swoich jednorożców
Zbierając piasek z klepsydry kronosa (u koni, które ją mają)
Znajdując rozgwiazdy w Rogach Obfitości
Inne składniki możesz znaleźć:
- W UFO
- Gdy twoje konie obchodzą urodziny (max. 4 na dzień)
- Jeżdżąc na przejażdżki po plaży ze swoimi końmi przez min. 5 godzin (max. 4 na dzień)
- Gratulując innym graczom (max. 4 na dzień)
- Logując się codziennie
- W błyskawicznych sprzedażach, otwartych na czas promocji
- W Rogach Obfitości ( 1 podkowa + 2 składniki w jednym rogu) 

*! Bonus

Oto, za co będziecie mogli zdobyć nagrody z górnej półki :)
- Dzikusa będzie można zdobyć za 5 rogów, 15 rozgwiazd oraz 20 wybranych składników. Możliwość jego zrobienia pojawi się, jeśli przedtem wykonamy 30 innych prezentów.
- Zestaw Nyks będzie można zdobyć za 3 rozgwiazdy, 4 wiaderka i 3 deski surfingowe.
- 5-ty żywioł będzie można zdobyć za 5 piasków, 3 rozgwiazdy i 4 piłki plażowe.
- Upominek Hestii będzie można zdobyć za 1 róg jednorożca, 3 piaski i 3 kapelusze.

- 1 Miesiąc Konta Pegaza będzie można zdobyć za 3 piaski i 2 rozgwiazdy.

3 komentarze:

  1. A wie ktoś, jak zebrać ten piasek z klepsydry? Nigdzie nie widzę jakiegoś guziczka, który by mi w tym pomógł...

    Tak, gram na Internationalu...

    Sikorka36

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, już wiem...Jest na dole po prawej stronie pod pokryciami ;)

    Sikorka36

    OdpowiedzUsuń
  3. Cusz ja mam więcej jednorożców niż pegazów. A na dokładkę wszystkie moje pegazy mają ZJ :P

    OdpowiedzUsuń